ניהול מוצר

ניהול מוצר הוא ללא כל ספק תפקיד מלא בסיפוק ויצירה, הלוקח את שלב ניתוח המערכת והאפיון שלב אחד (או יותר) קדימה.

אם בתהליך של ניתוח מערכת מתבצעת חשיבה על הפונקציונאליות והלוגיקה שישמשו את הארגון, בניהול של מוצר צריכה החשיבה להיות רחבה יותר, כזו שתיקח בחשבון אספקטים נוספים, הפונה לצרכים של לקוחות ומשתמשים רבים עם מכנה משותף רחב יותר.

אין מדובר כאן במשימה נקודתית, אלא בתהליך מתמשך המתחיל בקביעת עקרונות, תכנון מחזור חיי המוצר והגדרה של מפת דרכים מסודרת (Roadmap).

מיהם קהלי היעד? איך משפרים ומשביחים את החדשנות לכל אורך חיי המוצר? למי מיועד המוצר? איך משווקים אותו? ואיך מרוויחים ממנו כסף?

כשמתכננים מערכת בראיה של "מוצר", ניתן דגש רב על מסע הלקוח, על העיצוב, על חווית השימוש כמו גם על מודל התמחור, תוכנית השיווק, ניהול גרסאות, תחזוקה, תמיכה ושירות.

מעוניינים בפרטים נוספים?
מוזמנים ליצור איתי קשר:
שיחה קצרה > עצה טובה > ללא שום התחייבות
חן פינגר, 052-3555591

לכתבה ב-LinkedIn